Dåliga förutsättningar

Ja idag vaknade jag med dåliga förutsättningar för att få en bra dag. Igår bakade jag bröd till kvällsfika och så fanns det kvar i morse så frukosten bestod av vitt bröd och pålägg. Ingen bra start för min kropp för det vita brödet gör mig bara sugen och omätt. Ja ingen vidare start. Att vi sedan begav oss till stan och åt där för att vi inte skulle hinna annars tidsmässigt blev ju värre. Vad väljer man att äta då? Jo friterad mat blev det. Dålig fortsättning på de dåliga förutsättningarna.

Men nu är jag hemma, klockan är snart två och resten av dagen kan bara bli bättre. Jag ska nu börja städa här, när städningen är klar blir det Crosstrainern i 20 min innan duschen. Nu behöver jag röra på mig känner jag här. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0