Sista dagen på Januari

Idag är det sista dagen på januari och idag ställde jag mig på vågen efter att ha vart på toa på morgonen. Idag tog jag mig i kragen för att verkligen ta reda på vad den här kroppen väger idag. Hundraförtioett komma två väger jag idag. Herregud, hur har jag låtit mig själv gå över hundraförtio? Just nu så har jag ingen aning om hur jag ska stava 40 heller och orkar inte bry mig, fyrtio? förtio? Äh!

Hur i helvete kan jag som bara passerat tjugo med ett par år väga hundraförtioett komma två kilo? Varför har jag ingen spärr som andra i min ålder som är överviktiga och väger åttio kilo? Herregud, tänk om jag vägde åttio kilo. Gud så smal jag skulle vara....


Kommentarer
Postat av: Viktvaktaren

Har lagt till dig på favoriter. För här ska det peppas. Vill ge dig styrka, skickar över en hel bunt!!!:)

2009-01-31 @ 21:15:57
Postat av: Viktvaktaren

Verkar inte som om de sett att jag skrivit eftersom du inte svarar. Tråkigt!

2009-02-18 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0